بیا تو خودت ببین !

کسب درآمد واقعی

بیا تو خودت ببین !

کسب درآمد واقعی

یه جوک خیلی باحال !!!!

سه تا زن سوار یه هواپیما بودن. یهو خلبان می‌گه: مسافران عزیز، بحمدالله موتورهای هواپیما از کار افتاده، سیستم کنترل هم خراب شده، آمپر بنزین هم کار نمی‌کنه، منم سرما خوردم، خلاصه کون همه‌مون پاره‌اس، اما با این وجود، آرامش خودتونو حفظ کنین ، من هم سعی می‌کنم هواپیما رو یه جوری فرود بیارم که حداقل پارگی از کونتون به جای دیگه‌تون نرسه!!!
یکی از زنا که از قضا بچه مایه‌دار هم بوده، سریع هر چی طلا جواهر داشته در میاره آویزون می‌کنه.اون دوتای دیگه می‌پرسن چیکار می‌کنی؟ می‌گه وقتی که هواپیما فرود اومد، مامورای نجات وقتی این جواهرای منو ببینن می‌فهمن که من پول و پله زیاد دارم، اول منو نجات می‌دن و بهم کمک می‌کنن.

زن دومیه (که از قضا بر و رویی هم داشته و به قول معروف –ُس خوبی بوده ) سریع پیرهن میرهنو در میاره و پرو پستونو می‌ریزه بیرون (ایووووووووول!) می‌گن چیکار می‌کنی؟ می‌گه وقتی ببینن من چه سینه‌های خوشگل مامانی دارم اول منو نجات می‌دن!

سومی سیاهپوست بوده، از کَرم خدا مایه پایه‌ام نداشته، سر و صورت خوشگلی هم نداشته (آخی طفلک، منو یاد اونی انداخت که صبح موقع اصلاح کردن تو آینه دیدم!!! البته اون صبحیه سفید بود!). خلاصه، یه فکری می‌کنه و سریع دست به کار می‌شه و شلوار و شرت و همه‌چیو در میاره! کمک خلبان (که پس از دیدن سینه‌های زن دومیه و بند و بساط جنسی(!) زن سیاهپوسته، آلت تناسلی مربوطه رو در دست گرفته و مشغول انجام عمل شنیع استمناء بوده! ) می‌گه چیکار می‌کنی ای بانوی سیاه‌پوست؟ زنه می‌گه: خوب، مسلمه که مامورای نجات وقتی به هواپیما برسن، قبل از اینکه به جواهرای این پتیاره و سینه‌های این جنده نیگا کنن، دنبال جعبه‌ی سیاه هواپیما می‌گردن!!!!!!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
aaa یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ

بد نبود ازجوکا بیشتر تو وبلاگ بذار

hassan_beykani سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://biyatosh.blogfa.com

بد نیست..بیا تو وبم

محمد جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://mohammadalimarhamati.blogfa.com

سلام من بسیار علاقه مند هستم که با شما تبادل لینک کنم لطفا اگر منرا قبول کردید
اسم مرا با نام (همه چیز در یک وبلاگ )ویا با نام (آهنگ های زیبا ) لینک کنید .
باتشکر محمد

bahar پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:28 ب.ظ

خیلی خیلی باحال وبامزه بود.

دیگه دیگ یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

خیلی خیلی باحال بودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد. ولی کمی جوکات رو بیشتر کن

میترا سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:40 ب.ظ

خیلی بی ادبی

علیرضا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://www.jokeghashang.blogfa.com

سلام حال کردم خیلی باحاله به وبلاگم یه سر بزن تا هی بخندی فقط نظر یادت نره
آدرس:www.jokeghashang.blogfa.com

نگار سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ http://jaleb-tarin-ha.blogfa.com

باحال بود
توهم به من سر بزن

من سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

اسم این چرندیاتو میذاری جوک؟
آدم بی فهم وشعور
الهی مبتلاشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد